[BOOKTOUR] "Zwrotnik Dzioborożca. Azja południowo-wschodnia" Mariusz Łapiński, Magdalena Gumowska - krótka opinia

Tajemnica kamiennych słoi, Zatoka Smoka, legendy Hanoi...

…zapraszam w podróż po Azji południowo-wschodniej.



"ZWROTNIK DZIOBOROŻCA"
Mariusz Łapiński, Magdalena Gumowska


Stron: 350
Gatunek: literatura podróżnicza
Wydawnictwo: Dobrze Pojechane
Opis:

Tajlandia. Laos. Kambodża. Wietnam. Malezja. Singapur. Brunei. Indonezja.

Niezależnie od tego, czy już odwiedziłeś opisane kraje, czy dopiero szukasz inspiracji przed własnym wyjazdem, ta książkowo-filmowa podróż dostarczy Ci niezapomnianych wrażeń, mnóstwa ciekawych informacji i zapewni niebanalną rozrywkę na długi czas.
Zwrotnik Dzioborożca wzywa...

*** *** ***


„Zwrotnik Dzioborożca. Azja Południowo-Wschodnia” to publikacja podróżnicza autorstwa Mariusza Łapińskiego i Magdaleny Gumowskiej.

Piękne, staranne wydanie, na błyszczącym papierze, okraszone mnóstwem nieziemskich fotografii. Pełne ciekawostek, relacji z podróży, przybliżające czytelnikowi kulturę odwiedzanych krajów, a także specyficzną dla nich florę i faunę. Dodatkowym atutem są odnośniki do konkretnych relacji filmowych na YouTube.

Azja jest fascynująca, a ja już wcześniej miałam przyjemność „podróżować” wraz z autorami po Australii i nie dać się jej zjeść, więc wiedziałam, że będzie ciekawie, z humorem, merytorycznie i pięknie. Mimo to nie potrafiłam się wciągnąć. Czytałam, przerywałam i znów wracałam.

To była trudna wyprawa. Trochę frustrująca i większą uwagę przywiązywałam do zachwycania się zdjęciami niż poznawania treści. Denerwował mnie drobny druk i tym razem czytało się niekomfortowo.

Z całą pewnością jest to jednak książka warta przeczytania, jeśli tylko relacje podróżnicze i cudowne fotografie.

„Zwrotnik Dzioborożca” przeczytałam dzięki udziałowi w booktourze u Czytam dla przyjemności.


Moja ocena 8/10

Komentarze