Tydzień z Czarownicami #0, czyli zapowiedź czegoś fajnego (mam nadzieję)

Dobry wieczór :)

Antologia "Księga Czarownic. W kotle osobowości" bardzo mi się spodobała. Dziewczyny napisały teksty na wysokim poziomie i każdy z nich miał w sobie to coś, co autorki świadomie (bądź nie) w niego włożyły.

W cyklu zatytułowanym "Tydzień z Czarownicami" (bo będzie trwał siedem dni) przybliżę Wam inspiracje poszczególnych autorek, zaprezentuję cytat, który najbardziej wpadł mi w oko i powiem kilka słów o danej historii. W oficjalnej recenzji nie na każde opowiadanie znalazło się miejsce, a uważam, że warto o tych opowiadaniach powiedzieć czytelnikom coś więcej).

Będę się trzymać chronologii jaka jest w książce, więc bez problemu będziecie wiedzieli, kiedy o której autorce będzie mowa :). 

Kolejność opowiadań znajdziecie także na końcu opinii (która pojawi się już jutro i zapoczątkuje wspomniany cykl), jeśli jeszcze nie mieliście w dłoniach egzemplarza. Jeśli nie macie, a bardzo byście chcieli to na koniec Tygodnia z Czarownicami mam dla Was niespodziankę - spodziankę ;) 



Komentarze

  1. Nie przepadam za antologiami i opowiadaniami. Preferuję dłuższe formy prozatorskie, więc raczej nie jestem targetem dla tej książki, ale myślę, że znajdzie swoich odbiorców.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz