"Marvin" - opinia

Witajcie!

Jeszcze jedna książka i tegoroczny chellenge 52 książki w 52 tygodnie będzie zrealizowany :).

Będę z Wami szczera, dawno nie czytałam tak pochrzanionej książki jaką jest "Marvin" i podobała mi się ❤️.



"Marvin"
Iza Korsaj

Marvin T. Cross, Naprawiacz Ludzkich Umysłów zaprasza do swojego świata. Wejdziesz? A może masz coś do naprawy 😉?

Dałam się ponieść tej historii. Mrocznej, brutalnej i strasznej. Przeczytałam w jeden dzień i ciągle siedzi mi w głowie.
Marvin nie jest człowiekiem, którego chcielibyście spotkać na swojej drodze. Jednak podobał mi się jego stoicki spokój, umiejętność nieokazywania emocji i znajomość ludzkiej natury.

W samej książce brakowało mi wyjaśnienia dlaczego Marvin był jaki był, a może taki był zamysł Autorki? Nieprawdopodobne dla mnie było również skumulowanie osób, które przeszły przez ręce Marvina. Jednak z pewnością książka ma swój urok i magnetyzm.

Osobiście bardzo polecam, o ile jesteś Czytelnikiem o mocnych nerwach.

Komentarze